بیستمین گردهمایی علمی سالانه و پانزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران، با شعار “Change of Trends; Extension of Borders” و با هدف “ارائه جدیدترین دستاوردها در زمینه ارتودنسی” ، از تاریخ 16 الی 19 آبان ماه 1402 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مراسم افتتاحیه این کنگره در تاریخ 17 آبان ماه با حضور ریاست و دبیر انجمن برگزار شد.

از آنجایی که برنامه‌های علمی و کنگره‌هایی که به صورت حضوری برگزار می‌شوند تاثیر بیشتری در تبادل افکار و دریافت آخرین اطلاعات علمی و حرفه‌ای دارند، کمیته‌های علمی و اجرایی کنگره، با تلاش‌های فراوان برنامه‌های متعدد علمی، آموزشی و… را برای پزکشان و بازدیدکنندگان محترم رقم زدند.

همایش‌های انجمن ارتودنتیست‌های ایران مکان مناسبی جهت ارائه آرا و نظرات و همچنین تبادل تجربیات و آموزش یافته‌های جدید تحقیقات در رشته ارتودنسی بوده است. در این کنگره هم سعی بر آن بود  تا فرصت مغتنمی در اختیار اندیشمندان و دانش پژوهان این حوزه قرار دهد تا به ارتقائ سطح علمی همه شرکت کنندگان بپردازد که نهایتا بطور مستقیم یا غیر مستقیم در بهبود کیفیت درمان بیماران بکار بسته شود.

همچنین در این کنگره مراسمی جهت گرامی داشت یاد و خاطره استادان بزرگ جناب آقای دکتر علی‌اکبر بهرمان و دکتر حمید عادلی برپا شد.

گروه پزشکی فرا (شرکت فراطب دنان)، با ارائه کالاهایی در حوزه ارتودنسی از کمپانی‌های معتبری نظیر GNI، Orthometric و Angsheng میزبان تعداد زیادی از متخصصین ارتودنسی از سراسر ایران بود.

برای مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید